Tuesday, December 1, 2009

HANYA 1 PERSINGGAHAN

SEJENAK DI SMKTPG, SUKA DUKA KEHIDUPAN
SEKETIKA BERSAMA, KENANGAN TERPAHAT
SALAM KEMAAFAN BUAT TEMAN-TEMAN
DI ATAS KETERLANJURAN KATA DAN BICARA
PERJUANGAN MASIH BELUM SELESAI
LANGKAH PERLU DITERUSKAN
DIRI PERLU DIDIDIK SEBELUM MENDIDIK
SALAM TERAKHIR DI SMKTPG....

3 comments:

fauziah laili said...

salam ustaz...hai ustaz macam merajuk hati je..
saya dah lama mengajar kt sini pun takde rezeki lg nak sek dekat ngan rumah.
Apa2 pun teguhkan tekad dan semangat..bersihkan niat. Insya Allah, Dia bersama kita semua yang inginkan kebaikan.
Moga bergembira di sekolah yg baru

SheLa^^ZuL said...

yg jauh jgn dilupakan..

Md. Noor said...

Salam ustaz...
lama tak dengar citer..tiba-tiba terlayar blog ustaz..
masih ingat upsi lagi tak..
nanti bila saya balik kg kat bt 10 kita singgah 'medhang...'

(hj md noor hj saper)
p/s harap dapat sms no us..